Reklamace
Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží faktura zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno s fakturou a s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete v odkazu níže.
Co když zboží dorazilo poškozené
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit na adresu info@coffeesquare.cz. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také konkrétnímu přepravci.
Obdrželi jste nekompletní objednávku
nebo jiný výrobek?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, zašlete nám prosím bezodkladně fotografie zásilky na e-mail info@coffeesquare.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že objednávka není kompletní.
Jak postupovat v případě reklamace
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v e-shopu coffeesquare.cz.
Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace).